Gimnastica Prenatala

Gimnastica medicala destinate gravidelor.

Sunt exercitii usoare cu repetari putine deoarece atunci cand o femeie este gravida nu se face tonifiere, ci se urmareste mentinerea tonusului muscular.

Se lucreaza cu precadere coloana lombara, bazinul, pentru muschii pectorali, picioare, perineu, exercitii pentru respiratie.

In general pentru mentinerea unui bun tonus pe toate grupele musculare, pe mobilitatea articulatiilor, dar si pentru relaxarea corpului.

Exercitiile Imbunatatesc circulatia, induc o stare de bine pentru gravide si fac sarcina mai usoara pentru ele.

Scopul exercitiilor de gimnastica pentru gravide nu este sa extenueze femeia, ci sa o ajute sa se relaxeze.

Acestea vor fi efectuate pe saltea cu fereastra deschisa pentru o buna aerisire a camerei. In timpul efortului fizic, femeii gravide nu ii este recomandat sa poarte sutien, ochelari, pantofi. sedinta de gimnastica pentru gravide poate dura 20-30 de minute si se poate prelungi pana la o ora, dar in acest timp se pot efectua si exercitii de control al respiratiei.

Aceste sedinte se realizeaza de 2-3 ori pe saptamana. Exista un tip de gimnastica Pilates si pentru gravide care ajuta la controlul respiratiei si la tonifierea corpului, dar se poate lucra si in bazin.

Tarif